メインコンテンツへスキップ
アクア・アストン・ホテル_ロゴ_ヘッダー_1920x300.png
アクア・アストン・ホスピタリティーが、ハワイ初の24時間制コールセンターをオープン

PRチームより。pr@aqua-aston.com

Aqua-Aston Hospitality, one of Hawaii’s leading hotel and resort management groups, announced the launch of its 24-hour call center, becoming the only hospitality company in the state to have a dedicated call center staff entirely based in the islands. Open 24-hours every day, Aqua-Aston’s team of local experts provide around-the-clock service to better assist guests and travel agents in all time zones with their reservation requests and travel inquiries.


To handle the increased hours, Aqua-Aston has grown its team of call center agents by nearly 40 percent to help create an even more seamless experience for customers. The new staff received comprehensive sales and customer service training, as well as tours of each of the Aqua-Aston properties to ensure they are properly prepared to assist in meeting guest needs. Because all agents live in Hawaii, they can apply their first-hand knowledge of the islands to provide in depth answers to questions posed by callers.


Travellers and agents who call the newly launched central reservations office will not only receive personalized recommendations for activities and the hotel that will best suit their needs, but they will also have exclusive access to lesser-known penthouse accommodations at select hotels in Waikiki – including Lotus Honolulu at Diamond Head, Aston Waikiki Beach Tower, Aston Waikiki Beachside Hotel, Aqua Bamboo Waikiki and Ewa Hotel Waikiki – that are only available through the call center.


Travel agents and guests can reach the call center by dialing (855) 945-4092.For more information about Aqua-Aston Hospitality, visit www.aqua-aston.com.


メディア用窓口

サラ・メイコ
PRアシスタント・マネージャー
(808) 687-7101
sara.mayko@aqua-aston.com

テレサ・ヴァン・グリューネン
PRディレクター
(808) 202-5756
pr@aqua-aston.com

アクア・アストン・ホスピタリティーについて


70年の歴史を誇り、ブティックホテルからグローバルブランドのホテルに至るまで取り揃えた安定したポートフォリオを持つアクア・アストン・ホスピタリティーは、ハワイ市場をリードするリゾートの専門家です。ホノルルに本社を置き、50軒近くのホテルやリゾートの運営およびマーケティングをサポートする会社です。アクア・アストン・ホスピタリティーでは、おもてなしの専門性と、ハワイ初の24時間制コールセンターによって、世界各国からいらっしゃるお客様のニーズに可能な限りお応えするようなサービスを提供しています。アクア・アストン・ホスピタリティーは、独立したオーナーシップグループとパートナー提携し、ヒルトン株式会社、インターコンチネンタル・ホテルズ・グループやプリファード・ホテル&リゾートを含む国際的なホテルブランドとの間に交わされる契約を管理しています。詳細については、www.Aqua-Aston.com を参照してください。または(855) 945-4092にお電話ください。アクア・アストン・ホスピタリティーは、ILG, Inc.が運営する事業の一つです。(NASDAQ:ILG)リーディング・グローバル・プロバイダーのプロフェッショナルとして素晴らしい休暇をお客様にお届けします。

###

・予約
・変更
・取消
選択した日付のうち、1つ以上が満室です。
ご希望の日程では、このお部屋に空室がありません。
日付を変更してください。
日付を変更するか、別の客室タイプを選択してください。
 
日にちを選ぶ
 
空室あり
 
満室
 
最低滞在日数
Powered by Translations.com GlobalLink OneLink Software